Olen aivan "fiiliksissä", kun minulle on myönnetty kunniamainintoja oikein kaksin kappalein!

Rockin' Girl Blogger


848392.jpg

Tämän myönsi minulle Lissu
Kiitos vielä kerran, Lissu!! Olen kertakaikkisen otettu! :)

Tämän kunniamaininnan osoitan edelleen kaikille suomalaisille miniatyyrien tekijöille. Olkaapa hyvät! Ehdottomasti olette sen ansainneet!

Taitonäppi-nappi


848393.jpg

Tämän taas "ojensi" minulle  Mymmeli. Lämmin kiitos sinullekin!! Kyllä tällainen lämmittää mieltä ja saa olon oikein "hyrisemään" mielihyvästä.

Niin monelle alan harrastajallehan  tämä  kuuluisi. Tällä kertaa kuitenkin haluan antaa Taitonäppi-tunnustuksen erityisesti Kurjenpolven Virpille, Mustixille ja Hallahovin Miialle, jotka ilahduttavat ja inspiroivat minua jatkuvasti. Muun muassa teidän blogejanne seuraan mielenkiinnolla säännöllisesti.